3.09.2011

75- Julia Andriadou – Greece


Students’ comments:
Dear Julia Andriadou,
My name is Victoria Korkosova and I am a student in the third grade of junior high school! I would like to thank you on behalf of my classmates for your art work. Your art work really impressed me and I think that it is wonderfull. It is one of my favourite art works of  the exhibition. Thank you for helping us to achieve our goal and create our exhibition with the topic "Unity in Diversity". Your move was very touching. It would be great if you could come to visit our exhibition.                                                                                                                                         
yours sincerely
Victoria Korkosova


Αγαπητή κυρία Ανδρειάδου,
Ονομάζομαι Βικτώρια Κορκόσοβα και είμαι μαθήτρια της Γ γυμνασίου του 1ου Γυμνασίου Ελασσόνας. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω ολόψυχα εκ μέρους όλων των συμμαθητών μου για το έργο σας. To έργο σας μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση και το βρίσκω υπέροχο. Είναι ένα από τα αγαπημένα μου έργα της έκθεσης.Ευχαριστούμε που μας βοηθήσατε στην πραγματοποίηση του στόχου μας για την δημιουργία της έκθεσής μας με θέμα "Unity in Diversity". Mας συγκίνησε ιδιαίτερα η κίνηση σας. Μάλιστα θα χαιρόμασταν πάρα πολύ αν θα μπορούσατε να έρθετε και να δείτε την έκθεσή μας όταν πραγματοποιηθεi
 Mε εκτίμηση
Βικτώρια Κορκόσοβα


Αγαπητή μου Θεοδώρα,

Σε ευχαριστώ, όπως και όλους, καθηγητές και μαθητές, από το σχολείο σας, που με τιμήσατε αναρτώντας το γράμμα μου προς τα παιδιά και την συμμετοχή μου στο Unity in Diversity.
Εύχομαι να έχετε και άλλες παρόμοιες ιδέες που θα γίνουν πράξη.
Είναι τύχη για τα παιδιά (όπως ήταν και για μένα τη δεκαετία του '50) να σε οδηγούν δημιουργικά οι καθηγητές σου, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της εφηβείας.
Θα ήθελα να με κρατάς ενήμερη.
Καλή δουλειά για τους δυο επόμενους μήνες...

φιλικά
Τζούλια Ανδρειάδου

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.