3.02.2011

56- Alexandra Pharmakidis - USA



Students’ comments
Dear Alexandra Pharmakidis,
We are grateful for sending us your artwork.Your work is just amazing! I love the vivid colours and the intricate designs.
Yours sincerely,
Georgia Katsara
 Student in the 2nd Grade of Junior High School

 Artist’s comment
Yasou Georgia!
Σας ευχαριστώ πολύ για όλα τα ωραία πράγματα που έχετε πει. Είμαι ευτυχής που θα μπορούσα να μοιραστώ τη δουλειά μου με σας και τους μαθητές σας.
Ελπίζω τα ελληνικά μου να είναι αρκετά καλά για να καταλάβετε. Ευχαριστώ και πάλι που μου επιτρέψατε  να είμαι ένα μέρος του έργου σας!
-Αλεξάνδρα Φαρμακίδη
 Studentscomments
Αγαπητή Αλεξάνδρα,
   Εμείς είμαστε υπόχρεοι που συμμετείχατε στην έκθεσή μας και στηρίξατε την προσπάθειά μας με τα υπέροχα έργα σας.Χαιρόμαστε πολύ που τόσοι καλλιτέχνες -απ'όλο τον κόσμο- ήρθαν σ'επαφή μαζί μας μέσω του προγράμματος του σχολείου μας και χαιρόμαστε ακόμα πιο πολύ που μέσα σ'αυτούς τους καλλιτέχνες  είναι κι Έλληνες της Διασποράς,όπως εσείς.
Όσο για τα ελληνικά σας είναι άψογα γι'αυτό κι εγώ σας απαντώ στα ελληνικά.Να είστε καλά και μακάρι να μπορούσατε να δείτε από κοντά την έκθεσή μας!
 Γεωργία Κατσάρα




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.